مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-18اقتصادي

مطالبه سفره هفت سین مردم از دولت در آستانه یلدا 


رادیو اقتصاد با فرا رسیدن شب یلدا در گفت و گوهایی با مقامات دولتی به مطالبات سفره هفت سین مردم می پردازد.

- میترا نیکفر، مدیر گروه کشاورزی رادیو اقتصاد در این زمینه به ایسنا گفت: با توجه به اهمیت رسم کهن شب یلدا و لزوم برپایی این آیین ایرانی، ما در نظر داریم هر روز در گفت و گو با مسئولان مطالبات مردمی درباره محصولات این شب را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: بیشترین تمرکز این برنامه بر آجیل، میوه و تنقلات است که میزان عرضه و نظارت بر قیمت گذاری ها را زیر ذره بین می برد.

نیکفر اظهار کرد: پیگیری مطالبات مردمی از یک رادیوی تخصصی از یک سو موجب جلب اعتماد مردم به رسانه شده و از سوی دیگر توجه مسئولان را به کیفیت، دقت و نوآوری محصولات ارتقاء می دهد.

او همچنین گفت: یکی از اقدامات این برنامه در روزهای منتهی به شب یلدا اعلام اماکن توزیع محصولات یلدایی با نرخ مصوب است تا مخاطبان به سهولت مایحتاج خود را تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه مجله کشاورزی شنبه تا پنجشنبه به تهیه کنندگی آتنا ابراهیمی معیر و مهدی شیار ساعت 15 به مدت 40 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

این شبکه رادیویی در برنامه مجله کشاورزی در هفته منتهی به شب یلدا هر روز به عرضه و نحوه قیمت گذاری محصولات سفره هفت سین می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه سفره هفت سین مردم از دولت در آستانه یلدا 

مطالبه سفره هفت سین مردم از دولت در آستانه یلدا